FANDOM

Pihlajakatu 23Edit

Pihlajakadun 23 olevassa kerrostalossa on asunut moni Salattujen elämien henkilöistä. Nykyään Pihlajakadun 23:sessa asuu esim. Laitelat, Sieviset ja Taalasmaat.

1. kerrosEdit

1. kerroksessa on asunnut mm. Taalasmaat sekä Peppi Kuula ja Sergei Kuula.

B1Edit

Asunto sijaitsee ensimmäisessä kerroksessa. Asunnossa asuu Aure. Asukkaita ei ole näytetty sarjassa.

B2Edit

Asunto sijaitsee ensimmäisessä kerroksessa. Asunnossa asuu nykyään Ulla, Kari, Benjamin sekä Gunnar Mustavaara. Alkuperäisasukkaat asunnossa olivat UllaSeppoElina ja Kari Taalasmaa. Asunnossa on asunnut myös monia muitakin asukkaita.

  • Noa Okada (?)  
  • Sanni Pohjonen  
  • Gunnar Mustavaara  
  • Benjamin Taalasmaa  

B3Edit

Asunto sijaitsee ensimmäisessä kerroksessa. Asunnossa asui Aarne Luomanen hänen kuolemaansa saakka. Asuntoon muutti pian Peppi ja Sergei Kuula sekä myöhemmin Pepin synnyttämä Taiga Kuula. Nykyään asunnossa asuu vain Peppi Puolakka ent.Kuula. Taiga asuu Pepin äidin Veeran luona Rovaniemellä. 

2. kerrosEdit

2. kerroksessa on asunnut ainakin Katja ja Jenni Vainio.

B4Edit

Asunto sijaitsee toisessa kerroksessa. Asunnon alkuperäisasukkaat olivat Katja ja Jenni Vainio sekä Toni Veijalainen. Nykyään asunnossa asuu Monica Mustavaara, Camilla Mustavaara sekä Magnus Mustavaara. Ennen Mustavaaroja asunnossa asui Katariina MäkeläJiri Viitamäki ja Lari Väänänen.   

B5Edit

Asunto sijaitsee toisessa kerroksessa. Asunnon alkuperäisasukas Tyyne Puustinen löytyi kuolleena asunnosta sarjan ensimmäisessä jaksossa. Nykyään asunnossa asuu Aaro Vaalanne ja Viola Helenius.

B6Edit

Asunto sijaitsee toisessa kerroksessa. Asunnon asukkaita ei ole näytetty sarjassa.

3. kerrosEdit

B7Edit

Asunto sijaitsee kolmannessa kerroksessa. Asunnon alkuperäisasukkaat ovat IsmoKalle ja Miia Laitela. Nykyään asunnossa asuvat Eva Tamminen ja Pietari Haukkala. 

B8Edit

Asunto sijaitsee kolmannessa kerroksessa. Asunnon alkuperäisasukas oli Laura Kiviranta. Nykyään asunnossa asuu Onni Taalasmaa, Sanni Taalasmaa sekä Ilja Taalasmaa.

B9Edit

Asunto sijaitsee kolmannessa kerroksessa. Asunto oli remontissa vuosina 2012-2013. Asunnossa asuu nykyään Ismo Laitela ja Kalle Laitela.

4. kerrosEdit

B10Edit

Asunto sijaitsee neljännessä kerroksessa. Asunnon alkuperäisasukkaat olivat Salinit. Nykyään asunnossa asuvat Jiri Viitamäki, Severi Sievinen sekä Nella Tamminen.

KellaritilatEdit

Asuntojen lisäksi sarjassa näytetään talon kellaria sekä siellä olevaa saunaosastoa. Kellarissa oli vuosina 1999–2005 biljardipöytä ja vuosina 2005–2009 kuntosali. Nykyisin kellarissa on Sievisen perheen vanha sohva, jossa varsinkin talon nuoriso viettää aikaansa. Kellarissa sijaitsee myös häkkivarasto, joita näytettiin vuosina 1999–2006 sekä syksyllä 2010, kun talossa vallitsi rikosaalto ja muun muassa Isabella Holmin taulut varastettiin sieltä.

Muiden sarjassa esiintyvien henkilöiden asuin- ja olinpaikatEdit

  • Janne Haukkala asuu vanhempiensa kanssa, mutta asuinpaikkaa tai vanhempia ei ole koskaan sarjassa näytetty.
  • Majatalo Amandassa asuu Aki Nikkisen ja hänen tyttärensä Alissa Nikkinen.
  •  Lola Vinbergin asuin paikkaa ei ole näytetty.